
Adapter do wyciągania wtryskiwaczy Denso– podwójne mocowanie do wtryskiwacza niweluje możliwość zerwania gwintu. W zestawie klucz do wykręcenia zaworka wtryskiwacza.
Nakrętki ze stali utwardzanej– hartowane do odpowiedniej twardości.
Po wykręceniu cewki oraz zaworka wkręcamy szpilkę w miejsce zaworka a nakrętkę podwójnego mocowania w miejsce cewki.
Zastosowanie:
Samochody z układem wtryskowym Denso – m.in.:
- Toyota Auris, Avensis, Verso,
- Ford
- Mazda
Długość szpilki 300mm.

Ściągacz wtryskiwaczy Bosch- mocowanie w miejscu cewki czyli od góry wtryskiwacza, po wykręceniu cewki gwint zewnętrzny na wtryskiwaczu 27mm
Samochody z układem wtryskowym Bosch m.in.
Mercedes CDI Common Rail
Samochody z silnikami 3,0 HPI – Iveco Daily, Fiat Ducato, Citroen, Peugeot
Citroen, Ford, Fiat, Peugeot HDI
Samochody z silnikami 2,3 JTD Iveco, Ducato
Silniki 1,9 DCI
Opel Vivaro, Movano, Nissan Interstar
Renault Master, Megane, Scenic, Laguna, Trafic
Samochody Chrysler z silnikami VM 2.5 CRD, 2.8 CRD (od 2001r)
Opel Astra H oraz Vectra C 1.9 CDTI 04.04-,


Samochody z układem wtryskowym Siemens Continental
m.in. Renault Master, Opel Movano B, Nissan NV400
Ściągacz wtryskiwaczy Siemens- górny gwint w miejsce cewki 25×1, dolny gwint do środka wtryskiwacza 14×1 (po wykręceniu zaworka)
Podwójne mocowanie do wtryskiwacza niweluje zerwanie gwintu.


Adaptery 2,0 i 3,0 piezoelektryczne mocujemy do wtryskiwacza za wycięcie na korpusie oraz króciec doprowadzenia paliwa. Podwójne mocowanie do wtryskiwacza niweluje zerwanie gwintu
- Ściągacz wtryskiwaczy 3,0 HPI JTD :-Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Iveco. Adapter do wtrysków piezoelektrycznych
- Ściągacz wtryskiwaczy 2,0 DCI / CDTI Renault, Opel Vivaro i inne. Adapter do wtrysków piezoelektrycznych